Пропускане към основното съдържание

Bad Boys


Преди време се замислих за предпочитаните типажи от нас- жените.  Вдъхнови ме един приятел, който сподели, след като бяхме гледали „Джоуи“, че много от похватите на Трибиани с жените наистина действат, колкото  и да са плоски. От това, че се прави, че ги слуша, до култовата му реплика „Как си“. Стигнах до извода, че има поне 3 типа  мъже, по които сме луди.  Не че откривам топлата вода, нищо подобно, но темата винаги е била и винаги ще бъде интересна. За да не съм голословна в този текст включвам и мнения на приятелки, които имат вземане даване с тях, или поне са имали. Също така реших да попитам и момчетата- защо според тях номерата им работят. Един приятел ми каза следното, нека го наречем Иван- „Това е все едно да ме питаш защо мъжете си падат по леки жени... „ , но в последствие си развърза езика, явно не е толкова лесен отговорът.
1.       Лошите момчета-  безспорни фаворити сред жените, спор няма.  Коя от нас не се е прехласвала по подобен индивид, нерядко със скрита илюзия, че може да го промени и той да стане добър за/ заради нея. Но да се абстрахираме от това. Типичното лошо момче е привлекателно по много причини- той заобикаля правилата,  винаги има какво да каже, умее да сваля звезди по много убедителен начин и не на последно място – за обекта на желаниета си е истински ангел с мънички рогца, които просто засилват привлекателността му.  Предполагам има случаи, в които лошото момче наистина намира своя майстор, но не разполагам с такъв пример.

       Дон Жуановците – те знаят как да накарат една жена да се чувства единствена и неповторима, но  в  повечето случаи- за много кратко време. Може да причислим и не малка част от лошите момчета към тях.  Защо ги харесваме ли? Защото всяка една от нас обича да се чувства специална, желана, а и романтиката си е вечната класика- цветя без повод, романтични изненади, и още много много жестове от страна на Дон Жуан. Да, знаем, че са женкари, че списъкът им е голям, но пък винаги може да си единствената за него и може това да не е поредната поза.


3.       Човекът с възможностите – ето това ми е най- противния тип мъже. Не намерих приятелка, която да коментира с какво я привлича такъв тип мъж, не че нямам такива, просто май е очевидно, кое му е привлекателното.  Друго си е да те водят по лъскави заведения, ресторанти, места и т.н.  Нали знаете „ Аз после разбрах, че той кара последен модел Мерцедес..“     




 Според Аделина* - „жените гледат прекалено много филми, в които лошото момче си намира една жена, която преобръща света му. Естествено се оказва, че той е имал много лошо детство, но жената го променя и прочие. Само че много жени забравят, че това са художествени измислици.“
Иван-  „ Предизвикателното отношение винаги привлича, винаги търсим в другия нещо, което ние не сме.  Всичко в крайна сметка опира и до популярността- разбирай ме както искаш, но много жени са привлечени от този тип мъже, защото най- малкото са популярни, желани.  Но по- неопитните жени си падат по такива мъже, поне според мен де. “
Ани„Лошите момчета, дон жуановците,звездобройците или както там се наричат, не стават от само себе си такива моето мнение, че ние жените ги правим такива. По принцип те са не толкова красиви мъже, а по скоро излъчващи харизма мъже, мъже които знаят как да се харесат на една жена- първо с поглед, после с думи и накрая с действия. На такива мъже трудно се устоява макар че жената ( повечето жени де) от самото начало знаят, че това няма да е някаква дълготрайна връзка, а флирт, нещо моментно.“
 Ирина„Такъв мъж прекрасно осъзнава как влияе на жените и именно това оръжие използва когато реши да завоюва някоя.  Не е задължително да е Джордж Клуни наистина, но да има чар и излъчване, да знае кога да вкара комплимент или романтичен стих,/SMS/,mail  в ухажването, да знае как да те погледне и предразположи да се отпуснеш.....И в един момент дори и да предполагаш, че е нещо временно да се правиш, че не ти пука именно защото поне аз не познавам жена, която не иска да е ухажвана, обичана , желана.  Това може би е отговор на въпроса "защо ни привличат такива мъже"-защото всеки има нужда от обич, а понякога тези, които ни обичат истински не знаят как да ни го покажат.....“
 Карина- „Такива мъже наистина осъзнават как влияят на жените и доста добре се справят с ухажването. Само,че мисля, че от тази гледна точка тези мъже са 2вида: 1. Ухажват всяка срещната(които аз изобщо не харесвам). 2. Много добре подбират ,,жертвата си,, и ухажват жени които харесват.“
Таня – „Защо ги харесваме? Ми точно защото ни казват неща, които копнеем да чуем. Чиста суета, но точно тя определя настроенията ни, а оттам и външността ни, излъчването и какво ли още не. Когато ти погъделичкат самочувствието (в положителен смисъл), макар и да знаеш, че е само поза с определена цел, започваш да подхвръкваш. Не казвам, че зад флирта не стои някаква доза привличане и е само за бройка. Мисля, че дори да знаем, че зад това поведение до голяма степен се крие... нищо..., на нас ни харесва да бъдем харесвани. И когато ежедневието у дома е поизтрило комплиментите от речника ни, подсъзнателно ни се иска отново да се почувстваме желани и да бъдем ухажвани.“
Александра- "Не харесвам "лоши момчета".Когато съм попадала на такива съм мислела, че ще се променят или, че ще ги променя.
Отдавна не мисля така."
*Имената са сменени 
 

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Бял лист

Някога пишех много. Всъщност тази история започна преди доста време. Някъде към края на първата ми ученическа любов. Бях намерила начин да изразявам емоциите си изключително безболезнено и лесно. Пишейки. Е, да... И така дойде един ден, в кой реших, че изгората ми вече не трябва да бъде до мен и ... Да, написах му го. Нищо де, той ми го върна много лесно- написа със спрей точно колко жалка и подла персона съм аз под носа ми... Или иначе казано под прозореца на класната ни стая в училище. Известно време се подминавахме и живеехме като смъртни врагове, но към днешна дата се забавляваме много на някогашните ни трепети и къде скрити, къде не толкова скрити любовни войни. После, както предполагате продължих да пиша за любимите си момчета, а и не само. Най- милия ми човек (за доста дълъг период от време), притежава завидна колекция от мои стихове, поемки, историйки от моя милост.. Писани с цялата ми любов, естествено. Дори след раздялата ни за Коледа получи Прощално излияние от моята д

Писмо до теб

“Това беше най-голямата болест, заразила човечеството. Нито СПИН, нито рак, нито пък депресията… “Да вярваш в някого.”  И после ужасно да те боли…”- Батухан Деде Тъжно ми е днес приятелю, тъжно ми е. Опитах се да дам от мене си, а всъщност май захвърлих себе си на вятъра. Изгубила съм се в безкрайна тишина, тъжно ми е, плувам в безкрайна тишина. В никой случай не ме плаши тази самота, а това в хората... Будех се до тебе сутрин, а вечерта ме хвърли в пепелта. Не случайно казвам пепел, това остана май от нас, трудно  ти е да го кажеш с вдигната глава и силен глас. Колкото можах ти дадох, колкото ми даде взех. Колкото можах се обвинявах, колкото можах простих. Спестявам ти сълзи и болка, радвам се, че си щастлив.  Тъжно ми е днес приятелю, тъжно ми е затова, че си тръгна , минавайки през моята душа, тръгна си с друга, а аз останах с тъжни спомени и много самота. 

Спомен

Ще премина през живота ти. Ще се превърна в кратък спомен. Запомни онези, нашите моменти, усмивките, но запомни и мен. Аз ще се усмихвам за пред хората. Каква съм когато съм сама? Какво е вътре в мен? Мъгла. Отговора си е моя тайна, истина. Не ми останаха думи. Избирам все затворени врати. Празни листи. Пълни с тишини. Останаха ми  ноти. Разпръснати по булеварда... Булеварда на разбитите мечти.